Brytyjska firma Forsberg opracowa militarne, wzmocnione
obudowy, kwalifikowane wg norm wojskowych MIL-STD w zakresie
odporności na EMP, szok, wibracje, skrajne temperatury i
wodę/kurz. Wewnętrzne karty NovAtel OEM7 to silniki
GNSS, które mogą być elastycznie rozbudowywane poprzez
wymianę oprogramowania firmware - od najprostszych, tanich
modeli aż po ściśle zintegrowane systemy z IMU inercjalnymi,
odporne w znacznym stopniu na zaniki GNSS.
detekcja jammingu GNSS
czas dokładny do 20 ns RMS
odbiera L1 + L5, co uodparnia na jamming
opcja zwiekszenia precyzji do centymetrów
dolne złącze komunikacyjne, 2 porty szer.
GPS GAlileo, L5
z aktywną neutralizacją sygnału jammera
wiele konstelacji, L1+L5, heading
może współpracować z zewn. IMU w celu nawigacji
zliczeniowej po odcięciu GNSS
zabezpieczenie przed jammingiem GNSS
zabezpieczenie przed przepięciem
- kabel antenowy 5 m
- kabel antenowy 15 m
- kabel antenowy 30 m
- G5Ant (lekka mobilna)
- 303L-A (ARINC lotniczy)
- G5Ant-4AT1 (mini-ARINC)
- GAJT-MS (anty-jammer)
- ALIGN (precyzyjny heading)
- GLIDE (wygładzanie, nawig.
równoległa)
- API LUA (język
programowania OEM7)
- GRIT (detekcja
interferencji)
- HAF (uodpornienie na jamming)
- Application Suite
(Windows/Linux)
- Setup Web (WWW)
- Grafnav/Grafnet (post-proc. GNSS)
Telefon: (12) 637 71 49.
Email: sekretariat[at]gps.pl